Overzicht

Wil jij bijdragen aan digitale groei en kansen benutten binnen een ambitieuze internationale organisatie? Wij zoeken een Digital Marketeer die digitale kanalen naar een hoger niveau tilt en verantwoordelijk is voor het stimuleren van online sales en leadgeneratie.

Wat ga je doen?

Je wordt onderdeel van een energiek marketingteam en hebt directe impact op de online groei van het bedrijf. Jouw kerntaken:

  • Stimuleren van online verkopen en genereren van kwalitatieve leads via diverse digitale kanalen.
  • Ontwikkelen, optimaliseren en beheren van websites; ervaring met e-commerceplatforms zoals Shopify is een pré.
  • Experimenteren met nieuwe digitale kanalen en innovatieve digitale initiatieven.
  • Analyseren van online resultaten, opstellen van rapportages en vertalen van inzichten naar strategische acties.
  • Beheren en onderhouden van CRM-data ter ondersteuning van marketingcampagnes en -activiteiten.
  • Ondersteunen van uiteenlopende marketingprojecten wanneer dat nodig is.

Wat breng jij mee?

  • 3–5 jaar ervaring binnen digitale marketing, idealiter met e-commerce en leadgeneratie.
  • Hands-on ervaring met Google Ads, SEO, e-mailmarketing en analysetools.
  • Ervaring met Shopify of een vergelijkbaar platform is een pluspunt.
  • Sterke analytische vaardigheden en datagedreven werkhouding.
  • Ervaring met CRM-systemen en nauwkeurig databeheer.
  • Proactieve en georganiseerde werkstijl; je kunt goed zelfstandig werken.
  • Je voelt je thuis in een internationale omgeving.
  • Vloeiend Engels.

Wat bieden wij?

Je komt terecht in een vooruitstrevende organisatie die zich inzet voor een gezonde, prettige en motiverende werkomgeving. Je kunt rekenen op:

  • Een aantrekkelijk salaris, 25 vakantiedagen + 12 ATV, sporten onder werktijd, pensioenregeling.
  • Een inspirerende en vitale werkomgeving waarin plezier, welzijn en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.
  • Mogelijkheden voor opleiding en doorgroei binnen een internationale organisatie.
  • Toegang tot sportfaciliteiten, inclusief interne fitnessprogramma’s.
  • Regelmatige teamactiviteiten, borrels en een hechte, ambitieuze cultuur.

Over de organisatie

Een internationale, technische productieorganisatie met innovatie in het DNA. De producten worden in eigen huis ontwikkeld én geproduceerd – en wereldwijd verkocht. In Nederland werken zij met zo’n 70 collega’s.